2015-03-24

Biskupiak w Londynie

W dniach 8-14 III grupa uczniów z naszej szkoły (zarówno z gimnazjum, jak i liceum) uczestniczyła w wyjeździe do Wielkiej Brytanii. Po podróży, trwającej ponad 24 godziny, Londyn przywitał nas piękną pogodą. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od podziwiania budynków będących symbolami miasta, takich jak Buckingham Palace, Big Ben czy Westminster Abbey. Pod koniec dnia obejrzeliśmy piękną panoramę angielskiej stolicy z najwyższego punktu London Eye.

W następnych dniach udaliśmy się do miejscowości Windsor, aby zwiedzić rezydencję angielskich władców, odkrywaliśmy piękno ogrodów w Hampton Court, spacerowaliśmy po Oxfordzie i odwiedziliśmy Dulwich College, jedną z największych szkół w Londynie, gdzie spotkaliśmy absolwenta naszego gimnazjum - Jana Rybojada. Wycieczkę zakończyliśmy wizytami w Muzeum Figur Woskowych, Muzeum Techniki i Muzeum Historii Naturalnej. Cały czas towarzyszyła nam pani przewodnik, która opowiadała ciekawe historie związane z Londynem i sprawiła, że przez chwilę mogliśmy się poczuć jak prawdziwi londyńczycy - przez 2 dni poruszaliśmy się metrem, cierpliwie znosząc wszelkie niedogodności. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z naszego wyjazdu!

Alicja Tokarczuk, 1 D

W tym serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapamiętywania ustawień i zbierania anonimowych danych dla celów statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.